четвъртък, 2 юни 2011 г.

Катастрофа край Беловец

20-годишен мъж загина при катастрофа до Беловец
20-годишен младеж загина при тежка катастрофа до Беловец, съобщиха от полицията в Разград.

Инцидентът е станал около 00.20 часа  на 01.6.2011 на път в посока село Беловец.

Зад волана на “Пежо 307” бил 18-годишният Й.Й. от Кубрат, който шофирал с висока скорост.

На прав участък той изгубил контрол над автомобила, излязъл вляво от платното, и се блъснал в крайпътно дърво. При удара возещият се на задната седалка М.М. от село Савин получил контузни рани по главата.

Въпреки оказаната медицинска помощ младежът починал.

Пътникът на предната седалка, В.Д. на 22 години от село Савин, е оставен под наблюдение в болница, без опасност за живота.

След преглед водачът е освободен. Той единствен е ползвал обезопасителен колан. Пробата му за алкохол е отрицателна.

3 коментара:

Анонимен каза...

drisly nemie y racete napravo niamam zatvor otma6tenie kr1vza kr1vvvvvvvvvv

Анонимен каза...

Ужасно е разбирам.
Моите най-искрени съболезнования към близките на починалия младеж.

Анонимен каза...

maikati da eba v ustata kele6 6tete sk1sam kadeto te namera as li4no 6tete ubia kade si tr1gnal da kara6 ve pedal grozen za6to ne umrq i tive da eba maikati v putkata grozna nqkoi den 6tese sre6nem pedal ne boisa as 6tete namera as s1m bra4eda na milen da znae6 4e neme boli hua kako 6te stane s men ako 6t1t da me zatvorqt no ako te namera 6tesi napravq kefa taka da zne6 ne me estrah ot nikoi 4uili ve kaval as s1m DRAGO. da bqhte umreli ti onq tapet no ne i moia bra4et ti znae6 li kolko tragi4no be6e na grobamu aaa ama ot kade da znae6 ti kaval dano nqkoi den da se namerim dvamata as nqmam netarpenie da se sre6na s tep i tugas boi kaval,bokluk. 6teti 6tupa groznata tikva det a ima6 tuka na selo mi idva6e i mi prave6e 4al1mi adi ela sega de pedal 6to ne idva6 de se kefe6 ela de na edin t1p zavoi se udari ve grozen kat nemoje6 da kara6 ili p1k kato ti se umira ubise nqkade sam sega kako napravi ubi nai dobria si priatel pone na grobamu ne doide ve as 6tete namera ne boisa

Публикуване на коментар

Неуместните и нецензурните коментари ще бъдат изтривани.

Последни публикации

Най-четени

Случайни статии