събота, 14 ноември 2020 г.

Русенка разкрива как България произвежда все повече болни от КОВИД-19


Русенка: "Колкото повече болни, толкова повече европейски средства. А обикновените хорица - кучетата ги яли!"

Гневно писмо пристигна на мейла на Dunavmost.com, в което русенката Живка Димитрова остро критикува липсата на електронна система в здравеопазването. Жената има болни от коронавирус болни роднини, за които няма кой да се погрижи. Близките й разчитат на нея. Ако тя им помогне - със сигурност ще се зарази със КОВИД-19. Ето защо:

"Леля ми и братовчед ми живеят заедно, а той от днес е с положителна PCR проба. Освен, че е болен, той трябва и да се лекува както е под карантина . Всички от семейството също са в изолация защото са контактни лица. Личната им лекарка им казала, че в понеделник трябва да отидат и да си вземат рецептурната книжка с лекарствата за лечение. С две думи - до понеделник трябва да оцелеят някак си. В първия работен ден те трябва да нарушат карантината си, да се замъкнат с тролея до болницата и да изпозаразят де що има хора по пътя и в болницата, за да си вземат нужните книжа. Това е първият вариант.

Вторият вариант съм аз -  тяхната роднина. Да отида до у тях, да взема рецептурата книжка, да я занеса до личната им лекарката, след това да закупя лекарствата от аптеката и да им ги дам. Чудесен вариант за държавата - тя няма никаква намеса, хората се оправят и без нея. Сам дето аз съм на "топа на устатата". Ако не се заразя от леля ми, имам огромния шанс това да се случи докато чакам 3-4 часа при личната лекарка. Там всички са с ковид . Или поне така ни обясняват лекарите. За да е сигурно, че няма да се измъкна здрава, ще отида и в аптеката. Все някой ковидясъл бих могла да срещна и там. Така или иначе - аз ще съм следващата болна в семейството. А покрай мен - двете ми деца, съпругът ми, неговите родители, тъй като живеем във фамилна къща. 

Ето това е схемата, по която българската държава произвежда непрекъснато болни. Защото, ако имахме електронно здравеопазване и хората не са принудени да обикалят болници и аптеки, със сигурност статистиката със новозаболелите щеше да е по-малка. 

Стигам до извода,че в България хората живеят, за да обгрижват държавния апарат. А не обратното както е в западните страни - държавата да се грижи за добруването на всеки човек. У нас българите се грижат за просперитета на администрацията. И не държавата е в услуга на хората, а обратното. Очевидно, че това е удобно за Борисов и неговото правителството. Колкото повече болни, толкова повече европейски средства. А обикновените хорица - кучетата ги яли!"

Живка Димитрова, Русе





dunavmost.com

0 коментара:

Публикуване на коментар

Неуместните и нецензурните коментари ще бъдат изтривани.

Последни публикации

Най-четени

Случайни статии