събота, 21 ноември 2020 г.

Гюнай Хюсмен се справи с коронавируса

Областният управител на Разградска област Гюнай Хюсмен е вече с отрицателен PCR тест.

“Бързам да споделя с вас, че след като преди девет дни постъпих за лечение в КОВИД отделението на МБАЛ “Св. Иван Рилски” – Разград, днес вече тестът ми е отрицателен и съм излекуван“ – съобщава той във фейсбук профила си.

„Благодаря от сърце на доктор Албена Княжева, началник на Отделението по инфекциозни болести, на целия медицински и помощен персонал за денонощните грижи и всеотдайността към пациентите. В тези дни видях с очите си умората и трудностите, които изпълват всекидневния им професионален труд и едновременно с това упоритостта и човечността, с които работят за пациентите.”, пише Гюнай Хюсмен.

„Благодаря на хилядите хора, които ме подкрепиха, даваха ми кураж през социалните мрежи и бяха съпричастни към моето здраве! Благодаря и на хейтърите ми, които уверявам, че след кратка почивка ще работя още по-неуморно и последователно, в името на Лудогорието и просперитета на хората.

Освен лекарствата, подкрепата и силата на хората ми дадоха огромна енергия да преборя тази коварна болест! Пазете себе си и близките си, мили хора! Този вирус е наистина много коварен!“, споделя преживяното областният управител.





e-razgrad.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Неуместните и нецензурните коментари ще бъдат изтривани.

Последни публикации

Най-четени

Случайни статии