петък, 21 декември 2018 г.

Тайбе Юсеин от Мъдрево е Спортист на 2018 г.

Тайбе Юсеин от кубратското село Мъдрево стана Спортист на България за 2018 година.

През тази година 27-годишната Юсеин стана и световна и европейска шампионка в кат. до 62 кг., първо спечели златен медал на Европейското първенство по борба в Каспийск през май, а тази есен триумфира и на шампионата на планетата в Будапеща.
Със силното си представяне Юсеин, която не загуби нито една среща през годината, заслужи още приза „Спортен Икар“ на фондация „Български спорт“ и очаквано бе обявена за номер за годината от Българската федерация по борба.
Призът за Спортист №1 на България бе връчен на Тайбе Юсеин от президента на Българския олимпийски комитет Стефка Костадинова.
Подгласнички на Юсеин на второ и трето място са лекоатлетките Мирела Демирева и Александра Начева.
За треньор номер 1 в анкетата бе определен наставникът на националния отбор по борба за жени Петър Касабов.

За Спортист на България с увреждания за 2018 бе награден състезателят ни по тенис на маса Денислав Коджабашев.
Приза за Отбор на годината грабна ансамбълът по художествена гимнастика.
Ето какво сподели Тайбе Юсеин при награждаването си: „Искам да изкажа благодарностите си към големия Петър Касабов, който ми е треньор и старши треньор на националния отбор по борба. Помощниците му – Стоян Петков и Мариян Недков. Към българска федерация по борба, с президент Христо Маринов и почетен такъв Валентин Йорданов. Към министерството на спорта, в лицето на господин Красен Кралев. Всички те повярваха в моите възможности и ми вдъхнаха необходимия кураж, когато имах нужда. Благодаря на семейството ми, че ме е изградило като силна личност и ме е научило винаги да преследвам целите си. Искам да се обърна към всички тук и към всички зрители, аз и моите колеги сме живо доказателство, че мечтите се сбъдват с много трудолюбие, упорство и вяра. Хенри Форд е казал: „Неуспехът не трябва да ви плаши, неуспехът е възможност да започнеш всичко отначало, но по-мъдро”. Аз започвах десетки пъти отначало и успях. Пожелавам на всички това. Весели празници!”



dariknews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Неуместните и нецензурните коментари ще бъдат изтривани.

Последни публикации

Най-четени

Случайни статии