четвъртък, 28 март 2019 г.

Опита ли някой да отстрани физически председателя на Общинския съвет във Ветово

На косъм от смъртта се е разминал председателят на Общински съвет-Ветово д-р Мехмед Мехмед. Все още органите на реда разследват дали става въпрос за умишлени действия срещу него.

Инцидентът е станал след 23:00 часа, на 24 март. Общинската структура на ДПС е имала заседание, на което са направени номинации за кандидат-депутати за предстоящите избори за Европейски парламент.
След него Мехмед, заедно с депутата Бюрхан Абазов и част от актива седнали в заведение, срещу Младежкия дом, за да направят разбор на ситуацията.

Малко след 23:00 часа групата се разотива и Мехмед тръгва към село Глоджево с личния си автомобил. По пътя колата започнала да друса, а воланът играел неестествено. Общинарят слязъл да направи оглед и забелязал, че единият болт на предната лява гума е развит. Затегнал го, но преди да тръгне решил да провери и останалите 4 болта.

„С ужас установих, че и петте болта са развити. Веднага се обадих на г-н Абазов, защото той караше пред мен, и на още един приятел, за да дойдат и да ми помогнат. Може би ме е спасило именно това, че Абазов караше пред мен с не висока скорост. Когато и петте болта са развити, това говори за опит за физическо отстраняване“ коментира пред Дарик председателят на Общински съвет-Ветово.
Д-р Мехмед е подал жалба в РПУ Ветово. Ще бъдат прегледани записите от камерите, където има разположени, за да се опитат да установят какво се е случило.

„Аз го разчитам като опит за сплашване, за да ме откажат от това, което върша. Но това няма как да стане“, категоричен бе Мехмед

Чуйте звуковия файл:




dariknews.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар

Неуместните и нецензурните коментари ще бъдат изтривани.

Последни публикации

Най-четени

Случайни статии